fbpx

Müügitingimused

Veebipoe Borealis.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Borealis Holding (registrikood 11100242), asukohaga Valukoja 7/2, Tallinn 11415.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

  • Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
  • Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
  • Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
  • Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

  • Veebipoes toodete hinnad eurodes koos käibemaksuga.
  • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
  • Toodete ostmiseks vajuta toote juures olevale „Lisa korvi“ nupule, lisades toote ostukorvi. Ostukorv kuvab valitud tooteid, nende maksumust ning püsikliendi allahindlust. Ostukorvi toodete lisamiseks või ostu sooritamiseks jälgi ostukorvi juhiseid. Valige sobiv kohaletoimetamise viis ja teile kuvatakse saadetise transpordikulud.
  • Kui soovite ostu sooritada, vajutage nuppu „Jätka.“ Avanevas aknas saab sisestada oma andmed. Tärniga tähistatud väljad on kohustuslikud. Kui soovite, et kauba kohaletoimetamise andmed oleksid erinevad, kui maksja andmed, märkige ära kastike „Saada teisele aadressile“ ja täitke vähemalt kohustulikud väljad. „Tellimuse ülevaade“ aknas on toodud andmed kogu tellimuse sisu ja maksumuse kohta ning kui olete kindel, et soovite ostu sooritada, vajutage nuppu „Esita tellimus.“
  • Kampaaniate puhul on võimalik lisada Veebipoes sooduskupongi kood vastavasse lahtrisse. Sooduskupongi koodide infot jagatakse kampaaniate teabekanalites.
  • Kaupade ostmiseks kasutajakontot looma ei pea. Küll aga võimaldab see edaspidi mugavamalt osta– teie kontaktandmed on juba eelsalvestatud.
  • Kasutajakonto loomine toimub esmase ostu sooritamise ajal. Registreerimiseks tuleb lisada oma kontaktandmed.
  • Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
  • Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kauba eest tasumine

  • Kauba eest saab tasuda läbi pangalingi või tellimuse kinnituse alusel ülekandega. Peale tellimuse esitamist saadetakse sisestatud e-posti aadressile tellimuse kinnitus. Tellimuse kinnitusele on märgitud OÜ Borealis Holding pangarekvisiidid, kuhu saab makse sooritada. Selgituse väljale märkige oma tellimuse number. Palume tasuda 2 päeva jooksul, peale seda tellimus tühistatakse ning ostu sooritamiseks tuleb ost uuesti vormistada. Originaalarve saadame / anname kaasa koos kaubaga.
  • Borealis Holding OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

Tellimuse täitmine ja kohaletoimetamine

  • Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu ja Soome.
  • Kauba saatmiskulud kannab ostja, vastavalt saadetise ja asukoha järgi arvutatud transpordi kulule.
  • Tellitud tooted postitatakse 1 kuni 2 tööpäeva jooksul peale arve laekumist OÜ Borealis Holding arveldusarvele.
  • Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2–7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 7–10 kalendripäeva jooksul.
  • Ostja võib kauba ostmisel valida kaubale ise järeletulemise. Veebipoest tellitud kauba saab kätte Borealise müügiesindusest, mille ostja kauba tellimisel valis.
  • Kui ostja soovib tellitud kauba kätte saada enda poolt valitud müügiesindusest, siis kaubale täiendavaid kulusid kauba transpordi eest hinnale ei lisandu.
  • Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Kauba kohaletoimetamine ja saatekulu

Tellimustel üle 50€ on Eesti piires transport TASUTA (v.a. kulleriga koju kätte). Hetkel pakutavad kohaletoimetamisvõimalused:

  • Itella SmartPost pakiautomaati saatmine
  • Itella SmartPost kullerteenus
  • DPD Pickup pakiautomaati saatmine
  • Omniva pakiautomaati saatmine
  • Omniva kullerteenus
  • Järele tulemisega Tallinna esindusse Valukoja 7/2
  • Järele tulemisega Tartu esindusse Aardla 23

Taganemisõigus

  • Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  • 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  • Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemiseavaldus ning saata see e-posti aadressile sales@borealis.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
  • Kauba tagastamisekulud kannab ostja (kuni 10€ ulatuses, VÕS §194 lg 4), kui tegemist ei ole vale või defektiga kaubaga.
  • Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  • Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  • Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
  • Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  • Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

  • Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
  • Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile sales@borealis.ee või helistada telefonil: 521 6979.
  • Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
  • Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

  • Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
  • Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
  • Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
  • Borealis Holding OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Vaidluste lahendamine

  • Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile sales@borealis.ee või helistada telefonil: 521 6979.
  • Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
  • Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Klienditeenindus

Küsimuste ja probleemide korral pöörduge palun Borealise klienditeeninduse poole saates kirja e-postile sales@borealis.ee või helistage telefonil +372 52 169 79.
Teie e-mailile vastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 2 tööpäeva jooksul.
Klienditeenindus töötab E–R 9:00 kuni 17:00.

Garantiitingimused

Veebipoe kaupade garantiitingimused on toodud Borealise põhilehel.