OÜ Borealis Holding teostab kõikidele müüdud seadmetele (edaspidi Seadmed) garantiiremonti.
Garantiiperioodi pikkus on 1 aasta alates Seadme ostmise kuupäevast.
Vastutus ja garantii
Garantii sisaldab remonte ja tootmisdefektidega osade väljavahetamist.
Garantii kehtib juhul, kui Seadet on regulaarselt hooldatud vastavalt tootja poolt antud juhistele. Soovituslik Seadme hooldussagedus on 1–2 korda aastas sõltuvalt seadme kasutuse sagedusest ning keskkonnatingimustest.
Garantii kehtib juhul, kui Seadmel olevaid seerianumbreid pole muudetud ning Seade pole lahti võetud.
Garantii sisaldab väljasõidu tasu juhul, kui Seade on kohapeale installeeritud või kinnitatud.
Garantii ei hõlma rikkeid, mis on põhjustatud:
Seadme ümberpaigutamisest ja muudest juhuslikest kahjustustest
Seadme hoolimatust või mittesihipärasest hoidmisest ja kasutamisest ning ülekoormamisest
Seadme paigaldus- ja kasutusjuhenditest ning ohutusnõuetest mittekinnipidamisest
Garantii ei kehti:
Kui Seadet on remontinud selleks volitamata isik või hooldusfirma
OÜ Borealis Holdingust sõltumatutel põhjustel (vandalismid, äike, vesi, tulekahju, pingemuutused vooluvõrgus,elektrostaatika, lühised, jms)
Garantii ei sisalda:
Seadme töötamise seisukohalt ebaoluliste vigade (kriimustused jms) remonti ega normaalsest kulumisest tingitud osade vahetamist
Seadme puhastamist, hooldamist, kasutamise õpetamist
Meetmed rikke ilmnemisel
Rikke ilmnemisel garantiiajal peab Tellija viivitamatult teavitama rikkest OÜ Borealis Holdingut. Teatada tuleb, millise tootega on tegemist (toote mudel, seerianumber), rikke iseloom võimalikult täpselt ning olukord, mille puhul rike ilmnes.
Pärast garantiiaja möödumist ei saa viidata garantiiajal teatatud rikkele, kui seda pole kirjalikult fikseeritud. Ebaselgetes olukordades peab klient alati seoses remonditöödega ennekõike nõu pidama OÜ Borealis Holdinguga garantii ulatuse, võimaliku remontimiskohustuse ja selle üle, kas Seadet saab remontida kasutuskohal või hooldustöökojas.